ריהוט גן ומרפסת

מציג את כל 30 התוצאות

סינון מוצרים סינון מוצרים

יש לכם בית עם גינה או מרפסת? זכיתם! באתר מיליון כסאות תמצאו מגוון רחב של מערכות ורהיטי גן מעוצבים ומרשימים, אשר מתאימים לבעלי תקציבים שונים ומתאפיינים באיכות וברמת גימור בלתי מתפשרת. 

רהיטים לגינה, לחצר וריהוט למרפסת קונים רק באתר ובסניפים של רשת מיליון כסאות בע"מ.
החברה מייבאת, מייצרת ומשווקת ריהוט לגן ולמרפסת באיכות גבוהה ובמגוון רחב של עיצובים וגדלים.
חברת מיליון כסאות היא החברה המובילה בארץ לשיווק רהיטים לבית ולמשרד, החברה נוסדה בשנת 2011 והתבססה במהרה כאחד הספקים הגדולים והמובילים במדינה.

חברת מיליון כסאות בע"מ מזמינה אתכם לבחור ריהוט גן ומרפסת כאן באתר, אתם מוזמנים גם לבקר אותנו באחד מסניפי הרשת כדי להתרשם מקרוב מהפריטים השונים ולקבל ייעוץ מקצועי מהצוות המנוסה והמסור שלנו.
כאן באתר תוכלו לעיין בקטלוג הריהוט לגן ולמרפסת, להוסיף לעגלה את הפריטים הרצויים ותוך זמן קצר השליח שלנו יגיע אליכם.

כל פתרונות הריהוט לגן ולמרפסת במקום אחד

בחירת ריהוט גן או ריהוט למרפסת מתחילה באפיון צרכים, יש לקחת מידות מדויקות של פינת הישיבה בחצר הפרטית או במרפסת כדי לבחור נכון מערכת ישיבה וריהוט נוסף. הריהוט במרפסת ובגינה נועד לשרת אותנו תקופה ממושכת, אך חשוב לזכור כי הרהיטים חשופים לפגעי מזג האוויר, לכן יש להתייחס לסוג, איכות ועמידות הרהיטים השונים. ריהוט דקורטיבי לגן משדרג את המראה והאווירה של החצר והמרפסת, מבטיח איכות חיים גבוהה ומאפשר לכם לבלות עם המשפחה והחברים תחת כיפת השמיים, בנוחות ובהנאה.

כדי להקל על בחירת ריהוט גן ומרפסת חילקנו את הדף לארבע קטגוריות עיקריות:

  • כסאות לגן ולמרפסת

    בקטגוריית כסאות לגן ולמרפסת מגוון ענק של כסאות ישיבה ובר המתאימים לכל גינה, חצר פרטית ומרפסת. לבחירתכם מגוון כסאות אירוח נוחים בעיצובים מרהיבים ומדליקים. כל הפריטים מיוצרים מחומרים עמידים ובהתאמה לאקלים החם והלח בישראל.
  • פינות ישיבה לגן ולמרפסת

    בקטגוריית פינות ישיבה לגן ולמרפסת תמצאו מגוון סטים ומערכות ישיבה בשלל גדלים ועיצובים, ומבחר ענק של פינות אוכל מעוצבות ועמידות בגדלים שונים.
  • שולחנות לגן ולמרפסת

    בקטגוריית שולחנות גן ושולחנות למרפסת תהנו ממבחר ענק של שולחנות למרפסת עמידים מחומרים חזקים ואיכותיים כמו ראטן, עץ, אלומיניום, זכוכית ועוד. לבחירתכם שולחנות גן ושולחנות למרפסת במגוון גדלים ובעיצובים היפים ביותר בארץ.
  • אביזרי עיצוב לגן ולמרפסת

    בקטגוריית אביזרי עיצוב לגן ולמרפסת תמצאו כל מה שנדרש להשלמת העיצוב של המרפסת או הגינה המטופחת, כולל שמשיות מעוצבות, מיטות שיזוף נוחות, אמצעי הצללה דקורטיביים, פופים עמידים ונוחים, פריטי נוי ועוד.

מיליון פתרונות לריהוט הגן, החצר והמרפסת

ריהוט גן ומרפסת מזמינים רק מחברת אמינה ומוכרת כמו מיליון כסאות. כאן באתר תוכלו למצוא את כל הרהיטים והפריטים הנדרשים לעיצוב הגינה והמרפסת, ובקליק מהיר תוכלו להוסיף לעגלת הקניות את הרהיטים המתאימים לכם ביותר. במקום לבזבז זמן בחנויות ובאולמות תצוגה, מזמינים בקליק מהיר ריהוט לגן או למרפסת ונהנים ממשלוח עד הבית, מאספקה מהירה בכל חלקי הארץ, מרהיטים עמידים ונוחים בעיצובים היפים ביותר וכמובן ממחירים הוגנים ומשתלמים. 

בעת בחירת ריהוט גן ומרפסת עליכם להתייחס לגורמים הבאים:

  • התאמה ריהוט גן לצרכים

    פריטי הריהוט לגן או למרפסת חייבים לענות על הצרכים הייחודיים שלכם מבחינת אירוח, הרכב משפחתי, נוחות, תחזוקה, עיצוב, מידות ומחיר. אתם מוזמנים לפנות למומחים שלנו כדי לקבל עזרה בבחירת הרהיטים לגן.
  • גודל הריהוט לגן

    למרפסת קטנה כדאי לבחור פינת ישיבה בגודל מתאים, או לרהט אותה עם כסאות מעוצבים, שולחן, צמחייה ושמשייה. 
  • החומרים שממנו עשוי ריהוט גן

    ריהוט גן ומרפסת חייב להתאים לאקלים הישראלי ולהבטיח עמידות גבוהה בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר, בעיקר קרינה, גשם ורוח. 
  • עיצוב

    רהיטים לגן ולמרפסת מגיעים במגוון עצום של עיצובים מקוריים ואלגנטיים. לכל אחד יש את הרהיט המתאים לו ביותר מבחינת עיצוב וטעם אישי. כדאי לבחור ריהוט המתאים לעיצוב הכללי בתוך הבית. 
  • פונקציונליות

    מומלץ לבחור ריהוט פונקציונלי עם פתרונות אחסון כדי לשמור סדר וארגון ועל מנת להגן על הכריות והחפצים השונים בעונת החורף. 
  • מחיר

    מומלץ להשוות מחירים ולבחור ריהוט בהתאם למגבלות התקציב.

ריהוט לגן ולמרפסת בוחרים באתר או בסניפי רשת מיליון כסאות. הזמינו עכשיו רהיטים ופריטי נוי לגן ולמרפסת ותיהנו מאיכות חיים גבוהה, ממשלוח מהיר וממחירים אטרקטיביים.

דילוג לתוכן